donderdag, augustus 17, 2006

Het eeuwige leven,

Ik wil graag leven, maar ben niet bang voor de dood,
Dat gevoel heb ik sinds Allah mij in Zijn armen sloot,
Vanaf die dag weet ik, dat de dood niet aan mij voorbij zal gaan,
Op een dag zal ik ook voor Allah staan.

Daarom leef ik nu heel bewust,
Dat geeft mij ontzettend veel rust,
Laat de dood nu maar komen,
Zodat ik in het paradijs kan wonen.

Hoe meer ik daar aan denk,
Hoe meer liefde Allah mij schenkt,
Wil steeds beter gaan leven,
En een voorbeeld voor anderen wezen.

Zie er verlangend naar uit,
Als het leven uit mij verdwijnt,
Wie dit niet begrijpt, moet weten,
Dat de dood het begin is van een eeuwig leven.

Dat geeft mij de kracht om zo zuiver mogelijk te leven,
En respect te hebben voor alles wat leeft,
Dat Allah dat gevoel aan ons allen mag geven,
Zodat we niet bang hoeven te zijn voor het eeuwige leven.