maandag, juni 30, 2008

Verdriet,

Verdriet om alles wat er om me heen gebeurd,
Ja, dat is waar ik nu om treur,
Niemand vraagt zich af, waarom,
De wereld zo geworden is, zo krom.

Waarom laten de moslims niet het beste zien,
Ja, de islaam is zo slecht nog niet,
Kom getuig van Allah nu het nog kan,
Wees trots op je geloof en geef het een kans.

Veel mensen willen horen hoe het zit,
Ze kunnen niet geloven omdat ze alleen het slechte zien,
Het goede leeft ook wel onder ons,
Kom broeders en zusters het geloof is niet alleen van ons.

Laat het beste van de islaam zien,
Ja, veel mensen bekeren zich dan misschien,
Als wij ons best doen in onze eigen tuin,
Dan wordt de wereld recht en niet zo schuin.

Ik heb veel verdriet bij alles wat ik zie,
Tranen vloeien er, als ik me in mijn geloof verdiep,
Zo mooi en vredig, laat dat ook zijn in ons bestaan,
Ja, voor dat de wereld onder onze voeten zal vergaan.

Verander de wereld en begin bij je zelf,
Ik heb een begin gemaakt en het werkt,
Liefdevol krijg ik respect in alles om me heen,
Ja, Allah laat het werken naar een ieder die is geïnteresseerd.