maandag, september 15, 2008

Gratie God,

Moslim zijn in hart en nieren,
Wie zal mij dat bekritiseren,
Laat van mij zelf altijd het beste van de islam zien,
En oefen dat naar mijn beste geweten uit.

Het is fijn om praktiserend te zijn,
En met mijn moslimgenoten een te zijn,
De islaam zo goed je kunt te praktiseren,
En andere broeders en zusters met je mee nemen.

Graag wordt ik gewezen op mijn tekorten,
En doe dan weer mijn best zonder te mokken,
De liefde van Allah groeit dan gestaag in mij,
En dat maakt mijn innerlijke rustig en blij.

Graag wil ik iedereen in mijn passie voor Allah meenemen,
En hem of haar mijn liefde voor Allah te leren,
Samen leuke islamitische dingen ondernemen,
En voor ons zelf de gratie God verlenen.

Ja, Allah zal ons dan vergeven,
Als we maar even de tijd voor Allah nemen,
Het gedenken vanuit ons hart,
Als je het kunt opbrengen dag en nacht.