zondag, januari 18, 2009

Jaren gaan er voorbij,

Jaren gaan er voorbij in deze tijd,
Zonder dat we ons afvragen van waar zijn wij,
Leven wij wel zoals Allah van ons vraagt,
Of brengen wij daar verandering in na vandaag.

Eens zullen we toch wakker moeten worden,
En ons afvragen over onze tekorten,
Jaren zijn er voorbij gegaan dat we niets doen,
Daarmee verdienen we absoluut geen roem.

Maar alles kan op een moment veranderen,
Als we even nadenken over de erbarmen.
Zal de genade van Allah ook voor mij klinken,
Na al die jaren van mijn broederschap te verlinken.

Nu begin ik na te denken,
Nu de jaren ondermij voorbij zinken,
Wat heb ik in de jaren voor Allah gedaan,
Maar daar komt nu verandering in mijn bestaan.

Misschien is het nog niet te laat,
Dat ik spijt heb van mijn donkere bestaan,
En wil Allah mijn verleden vergeven,
En mij ter harte nemen.

Jaren gingen er voorbij,
Maar ben nu toch wel erg blij,
Dat ik Allah in mijn armen heb gesloten,
Ja, ik voel mij nu als herboren.