maandag, februari 02, 2009

Elke dag,

Elke dag is een bijzondere dag,
Dat ik in Allah en de laatste dag geloven mag,
Dat ik me vijf keer per dag naar Mekka richt,
In een diepgaand gebed voor Allah verricht.

Elke dag voel ik me blij,
Als ik Allah vertel hoe blij ik met hem ben,
En kom daar elke dag sterker uit,
O Allah, ik smeek U laat me gaan vooruit.

Elke dag komt ook de sjeitan,
Maar ben voor hem niet bang,
Omdat ik weet Allah is groot,
Hij biedt en geeft mij alleen troost.

Elke dag leef ik voor Allah alleen,
Voel de liefde van Allah, heel sereen,
Hoor de vogels zingen om me heen,
Ook zij aanbidden Allah verjaag er geen.

Elke dag is een bijzondere dag,
Want ik weet, alles aanbidt Allah dag en nacht,
Planten, dieren en mensen dienen hun Heer,
Met heel veel liefde en steeds maar meer.