zondag, juni 07, 2009

Mijn geloof in Allah,

Mijn geloof in Allah en de laatste dag,
Is sterker dan wat het ook wezen mag,
Het bepaald mijn hele leven,
Ik zou er alles voor willen geven.

Niets is sterker dan mijn geloof in Allah,
Het maakt mij krachtig en brengt mij naar het walhalla,
Omdat ik zoveel van Hem hou,
Daarom ben ik Hem voor eeuwig trouw.

Ik wil er met iedereen graag over praten,
Om alle mensen te laten ontwaken,
Zodat ze ook in Allah en de laatste dag mogen geloven,
Om straks ook in het paradijs te kunnen wonen.

Daar is ruimte genoeg voor iedereen,
Maar je moet er wel wat voor doen, dat is een pre,
Iedereen doet dat naar eigen vermogen,
Dan behoor je zeker tot de vromen.

Het paradijs is voor de vromen onder ons,
Je bereikt dat door te geloven Allah’s gebod,
Daarom kniel ik voor Allah neer,
Vijf keer per dag en vaak iets meer.