zondag, januari 15, 2006

Licht,

Mijn hart was zwart,
En deed alles wat niet mag,
Toen kwam Allah in mijn leven,
Hij heeft mijn hart, licht gegeven.

Ik voelde mijn hart veranderen,
En kon liefde geven aan anderen,
Hou nu van mijn medemens,
En dat is soms heel intens.

Veel kwaad is er om mij heen,
Hun harten lijken van steen,
Daarom bid ik elke dag,
Dat Allah ook hun harten ook verlichten mag.

Laat Allah toe in je leven,
Het is niet te laat om je te bekeren,
Laat je hart ook schijnen,
En al het slechte in je hart zal verdwijnen.

Dat geld voor alle mensen,
Allah kent geen grenzen,
Kom of keer terug naar het licht,
Dat is een heerlijk ogenblik.

Voor Allah bestaan er geen wonderen,
Hij laat je toe en vergeeft je zonden,
Dan is Allah het licht in je leven,
En daar moet je naar gaan leven.