woensdag, april 04, 2007

Als ik zoekende ben mijn Heer,

Als ik zoekende ben mijn Heer,
Naar iets wat ik nog niet weet,
Ik geloofde wel in een hogere macht,
Waar ik naar bad als ik smacht.

Toen vertelde mij iemand over de Profeet,
Dat Hij de Qoraan van de Heer ontvangen heeft,
En deze aan de mensen heeft verteld,
Met zoveel liefde en zonder geweld.

Als ik nu bid richt ik mij tot Allah,
De islaam is voor mij nu een walhalla,
Ben nu gelukkig tot de islaam bekeerd,
En ik weet dat Allah mijn zonden vergeeft.

Als je ook zoekende bent mijn vriend,
En je ook af en toe grient,
Bekeer je dan tot de islaam,
Je krijgt dan absoluut een beter bestaan.

Het leven is weer zinvol,
echt waar,Als je weet dat Allah bestaat,
Hij is de toevlucht in je leven,
En mijn zoektocht kun je dan opgeven.

Je zult dan ook als een gelukkig mens leven,
Op een stukje aarde van Allah gekregen,
Waar je de medemens een beetje helpt,
In een strijdt die ze voeren met hun zelf.