woensdag, juli 25, 2007

De verlossing,

Help mij Heer om de dood te aanvaarden,
Met al zijn normen en waarden,
Dat de verlossing spoedig mag komen,
En mijn belaste leven uit mij mag stromen.

Laat mij tot U komen Allah,
Ik heb mijn leven gehad mashaAllah,
Heb een hoge leeftijd bereikt,
Laat de verlossing binnen handbereik zijn.

Verlos mij van mijn ziektes en mijn lijden,
En laat me keren naar het land van de bevrijding,
Laat mij gaan naar het paradijselijke leven,
Dat zal de verdienste zijn van mijn lange leven.

Heb al afscheidt genomen van dit leven,
En bidt nu dat U al mijn zonden wil vergeven,
Heb mijn leven naar Uw woord geleefd,
Neem mij Allah want ik weet U vergeeft.

Daarom ben ik klaar om te sterven,
Verlos mij van mijn werken,
Ik heb altijd voor U klaargestaan,
Laat mij nu in vrede gaan.