woensdag, juli 09, 2008

Mijn liefde voor Allah,

Mijn liefde voor Allah is groter dan wat dan ook,
Hij is in mijn gedachten waar ik ook loop,
Kniel altijd nederig voor Hem neer,
Want ik begrijp ik leef maar een keer.

Ik krijg geen tweede kans om het over te doen,
Dus het moet in een keer goed,
Dat is geen straf maar een lust voor mij,
En dat houdt mij dag en nacht blij.

Probeer ook mijn omgeving dat te laten zien,
En hun deelgenoot te laten zijn van mijn geluk,
Ja, dat is ook een verplichting in de islaam,
Om elkaar te aanmoedigen volgens Allah plan.

Mijn liefde voor Allah gaat dus heel ver,
En dat merk ik in mijn dagelijks gebed,
Om deze van s’morgens vroeg tot s’avonds laat,
Deze te verrichten met een schoon en zuiver gelaat

Maar vraag Allah wel bij elk gebed,
Of Hij mijn zonden vergeven wil,
En mij beschermen wil tegen sjeitan,
Want ik ben ook maar een mens.