vrijdag, september 25, 2009

Hoe kan ik verdienen,

Hoe kan ik verdienen Allah als ik zoveel fouten doe,
De sjeitan verleidt mij van mijn goede doen,
Ik wil wel maar altijd is er wat aan de hand,
Zo erg dat ik soms denk ik maak mij van kant.

Dan heb ik weer geen tijd voor mijn gebed,
En ik weet dat Allah mij dan, van mijn zonden redt,
Mijn leven in doenja neemt mij zoveel in beslag,
Dat ik mij zelf haat om mijn gedrag.

Maak ik een doeá dat het beter met mij mag gaan,
Dan zijn mijn gedachten alweer op straat,
En voor ik mijn doeá af kan maken ben ik al weer weg,
Naar mijn verkeerde vrienden, die zijn net zo gek.

Ik denk dat ik mijn leven drastisch moet veranderen,
En vrienden moet zoeken die Allah goed behandelen,
Dan kan ik mij aan hen optrekken in mijn geloof,
En beloningen verdienen om de daden die ik dan bekoor.