zondag, februari 12, 2006

Gebed,

Richt me tot Allah in mijn gebed op tijd,
Ik praat met Hem, het is geen geheim,
Kan Hem alles vragen wat ik wil,
Blijf bij mij Allah zolang ik U bemin.

Elk gebed die ik mij tot Allah verricht,
Merk ik dat Allah mijn leven verlicht,
Kan mijn hart bij U luchten,
Zo verdwijnen al mijn diepe zuchten.

Hoe zou ik kunnen leven zonder mijn gebed,
Het heeft mij al talloze keren gered,
Van zondes die ik bijna had begaan,
Door het gebed verdwenen ze spontaan.

En als ik eens iets ga dwalen,
Wilt U me dan weer komen halen,
Dan kniel ik eerbiedig voor u neer,
En beloof ik U, dit doe ik geen volgende keer.

Allah door het gebed kan ik op U rekenen,
Dat heeft U al vele keren bewezen,
Het maakt me tot een beter mens,
Daarom maak ik mijn gebed heel intens.

Broeders en zusters ik heb een wens,
Doe het gebed zoals Allah het wenst,
En je zult het gaan ervaren,
Dat Allah je bewaard voor alle gevaren.