dinsdag, februari 21, 2006

U heeft mij de islam geschonken,

U heeft mij de islam geschonken,
Het geloof waarmee ik kan pronken,
Op alle vragen, heeft het een antwoord,
Velen hebben het van de Profeet (vzmh) gehoord.

Trots als ik was toen ik in de islam kwam,
Geen kennis, maar wel een groot hart,
Ik leerde snel het gebed,
Dat heeft mij van de kaffers gered.

Nu is Allah voor altijd in mijn hart,
Het geeft mij zoveel kracht,
Veel kennis die ik heb vergaard,
Wat ik nu aan een ander over draag.

Hoop anderen zo te helpen,
En hun harten te versterken,
Want de kennis is niet voor mij alleen,
Heb het in bruikleen, en geef het door aan iedereen.

Wat is het leven mooi,
Om U te volgen in elk woord,
U Allah gaf mij het verstand,
Om waakzaam te zijn voor de sjeitan.

Dank U Allah dat U mij de islam hebt geschonken,
En dat ik aan Uw woord vast zit geklonken,
Geef mij de kennis, die ik nodig heb,
Dat ziet U terug in mijn gebed.