vrijdag, februari 17, 2006

In de wolken,

Loop met mijn hoofd in de wolken,
Ik wou dat ik het kon vertolken,
Mijn hartje is zo blij,
Omdat mijn gedachten altijd bij U zijn.

Het zijn de hoogtepunten van mijn leven,
Ik ga er helemaal van zweven,
Het is ook niet uit te leggen,
Ik weet niet hoe ik het zou moeten zeggen.

Als ik mijn gebed heb gedaan,
Dan voel ik mij zo voldaan,
Niets in dit aardse leven kan daar aan volstaan,
Met mijn liefde voor U, groeit mijn imaan.

Dat geeft zo’n heerlijk gevoel,
Weet u wat ik bedoel,
De liefde die ik heb voor Allah,
Ik wou dat ik dat kon delen met u allen.

Dan loop ik met mijn hoofd in de wolken,
En wil zeggen tegen alle volkeren,
Kniel vijf keer per dag op tijd, voor Allah neer,
Laat het komen van uit je hart keer op keer.

Dat laat je imaan groeien,
Je zult ervan helemaal opbloeien,
Je liefde voor Allah wil je verspreiden,
Aan iedereen en op alle tijden.

Al het slechte wat je tegen komt ga je vermijden.
Dan komen er voor jou ook betere tijden,
Dan ga je de liefde voor en van Allah begrijpen,
Ook zoals het soms lijkt, in moeilijke tijden.