woensdag, november 21, 2007

Help mij Allah in moeilijke dagen,

Help mij Allah in moeilijke dagen,
Als mijn geloof lijkt te vervagen,
Laat mij dan sterker in geloof terug te keren,
En dat ik U dan mag smeken om te vergeven.

Ons imaan is niet altijd hetzelfde,
De ene keer is hij zwak en dan weer sterker,
Dat gaat zo ons hele leven door,
Nee, ons geloof is nooit gewoon,

Ja, ons geloof is heel bijzonder,
Je kunt wel spreken van een wonder,
Hoe het omwille van Allah onderhouden wordt,
En toch Allah, doe ik U steeds te kort.

Als een tuin die van onkruid wordt ontdaan,
Ja, zo reinigen we ons van sjeitan ,
Keren terug in een mooie gewiede tuin,
Bijna zonder zonden, ja zo gaan wij vooruit.

Help mij Allah in moeilijke dagen,
Ik hoop niet dat we zullen spreken van jaren,
Want we keren altijd terug bij de Heer,
Maar blijven verantwoordelijk voor onze zonden elke keer.

Allah zal ons vergeven over het gene wat we doen,
Als we oprechte spijt hebben en beloven het niet weer te doen,
Ja laat ons dan oprecht verder leven,
Zodat we ons leven goed kunnen beheren.