woensdag, november 28, 2007

Mijn liefde voor Allah,

Mijn liefde voor Allah is alles wat telt,
Ja, dan voel ik mij welgesteld,
Wat heb je dan nog verder nodig in dit leven,
Als je de rijkdom van Allah hebt, is een zegen.

Neem daarom met minder geen genoegen,
Want als ik denk aan vroeger,
Toen mijn leven eruit zag als de hel,
Nee, toen was ik zeker niet bij Allah in tel.

Als mensen moeten kiezen voor het onbekende,
Niet zeker weten waar ze komen na al hun ellende,
Ja, voor hen is de beloning groter dan voor mij,
Het is zeker Allah is met hen heel erg blij.

Daarom moeten we blijven proberen,
Om de mensen te laten bekeren,
Hen vertellen over de liefde van de Profeet,
En de zegen van Allah voor een ieder die zich bekeert.

Tranen lopen over mijn wangen,
Als ik iemand door de liefde van Allah kan bevangen,
Ja, dan voel ik mij gelukkig en tevree,
Zeker weten, niemand is bij Allah teveel.