zondag, augustus 16, 2009

Laat de moet niet zakken,

Laat de moed nooit zakken,

Wat is er toch aan de hand met mijn verstand,
Of zie ik het allemaal van een verkeerde kant,
Hoe de wereld steeds verder verloedert,
Ook astagfroellah onze zusters en broeders,

Alhamdoelillah leven velen wel zo als het hoort,
En doen hun best te leven volgens Allah’s woord,
Maar steeds meer gaan naar dat verdoemde leven,
Die de sjeitan boven alles eren.

In de moskeeën zie je bijna geen jongeren meer,
Zij vieren de hele dag met sjeitan feest,
Drinken alcohol en drugs vinden ze fijn,
En lopen al lang niet meer in Allah’s rij.

Dan zeg ik, het aardse leven kan mij niet meer zo bekoren,
Maar dan ontmoet ik weer broeders en zusters die behoren tot de vromen,
Zij stimuleren mij om de jongeren weer aan te sporen,
En af en toe Alhamdoelillah zie je ze weer in de islaam terug komen.

Dan heb ik mijn weg in doenja weer gevonden,
En dank ik Allah dat ik de islaam weer kan bewonderen,
Voel dan de kracht van Allah weer in mijn aderen stromen,
En de liefde voor Allah stijgt tot ongekende hoogten.

Dus laat de moed nooit zakken broeders en zusters,
Want al het negatieve komt van sjeitan zijn lusten,
Maar wij hebben Allah die we dag en nacht kunnen eren,
En die ons steeds maar weer laat streven naar een beter leven.