zondag, augustus 30, 2009

Vreugde,

Vreugde zal er in onze harten klinken,
Omdat we ons geloof met Allah kunnen beklinken,
Als we voor de deuren staan van het paradijs,
Omdat Allah in ons hart geschreven staat.

La ila ha ila Allah Mohammedan Rasoel Allah,
Heeft mijn leven in doenja altijd beaamd,
Daarom is mij de vreugde in Allah nooit vergaan,
Want Allah was mijn leven in mijn aardse bestaan.

Leefde van minuut tot minuut voor mijn Heer,
Hij gaf mij het vertrouwen dat ik op een dag tot Hem keer,
Ik ben niet bang om dit aardse leven te verlaten,
Want ik weet dat Allah ook tijdens mijn dood over mij zal waken.

Door de vreugde van Allah is mijn leven volmaakt,
Zijn vreugde heeft mij beschermd tegen sjeitaan,
Hij kreeg geen kans om mijn hart te bedriegen,
Maar La ila ha ila Allah kon hij niet verzieken.