zaterdag, februari 16, 2008

Alleen,

Helemaal alleen zit ik in mijn kamer,
Stil voor mij uit te staren,
Niemand die zich om mij bekommert,
Ik hoop op een wonder.

Ik zit daar alleen met mijn Qoraan,
Biddend tot Allah waar moet ik gaan,
Durf geen dingen meer te ondernemen,
Alleen zit ik hier te wenen.

Niemand die mij begrijpt,
Hunkerend naar liefde van hem of zij,
Dan bid ik weer tot Allah,
Dat hij me weer genezen mag inshallah.

Tranen van eenzaamheid rollen over mij wangen,
Is er dan niemand die mij op kan vangen,
Iemand die mij troosten zal,
Nu ik zit in een heel diep dal.

O Allah ik voel me zo alleen,
Stuur a.u.b. iemand die iets om mij geeft,
Die mij helpt in mijn eenzame dagen,
Deze geduldig te kunnen dragen.

Gelukkig kan ik mijn verdriet delen met Allah,
Als ik alleen ben in mijn gedachten gevangen,
Dat geeft mij dan een beetje hoop,
Op een beter leven zoals het hoort.