woensdag, maart 01, 2006

Het paradijs,

Allah heeft mij uitverkoren,
Om bij de islam te horen,
Daarom wil ik horen tot de vromen,
En wil dichtbij Allah wonen.

Mijn hart staat open voor Allah,
24 uur per dag mashallah,
Veel kamers in mijn hart zijn er nu gevuld,
Met alles wat Allah mij gunt.

Mijn tijd als kaffer is voorbij,
Ik bereid me nu voor op een hele lange reis,
En als het insjallah zo ver is,
Lees ik insjallah de kalima om Allah wil.

Dan is de lange reis zo voorbij,
En voor ik het weet zit ik in het paradijs,
Met heel veel echte moslims om mij heen,
En wij hebben het allemaal heelgoed naar onze zin.

Een betere plaats kun je niet wensen,
Daarom zeg ik tegen alle mensen,
Kom tot Allah nu het nog kan,
En maak een heel strak plan.

Allah wil dat we allemaal in het paradijs komen,
Maar we moeten er wel wat voor doen, voordat Allah ons ervoor gaat belonen,
Het is aan ons zelf, of we het paradijs aan ons zelf willen schenken,
Laten we beginnen met het gebed en Allah eerbiedig gedenken.

Dat Allah onze zonden vergeven mag,
Dat onze grote dag, als die komen zal,
BROEDERS EN ZUSTERS IN DE ISLAM,
SMEEK ALLAH NU HET NOG KAN.