donderdag, maart 09, 2006

Weer blij,

Door twee hersenbloedings getroffen,
Geen heden en verleden, ik was bijna gestorven,
Langzaam aan kwam het herstel,
Samen met Allah red ik het wel.

Vier jaar later gaat het veel beter,
Kan weer denken in het verleden,
Woorden schieten me vaak te kort,
En alles vergeten dat is wat er aan mij schort.

Nu schrijf ik weer gedichten,
Klein en simpel, daar kan ik me op richten,
Spelling controle zit in de pc,
En daar doe ik het dan mee.

Zonder Allah had ik dit alles niet gered,
Daarom zit ik ook vaak in gebed,
Danken Allah wat Hij voor mij heeft gedaan,
Het was een test in mijn wonderlijke bestaan.

Soms zit het ons wat tegen in het leven,
Maar laten we dan nooit onze salad vergeten,
Want Allah staat dan wel aan onze zij,
In deze wereld maakt hij ons ook weer blij.