dinsdag, oktober 20, 2009

Mijn boek,

Ik heb een boek zo vaak gelezen,
Het is net als de eerste keer, adembenemend,
Pak het iedere keer weer van de kast,
Mijn boek, met liefde, door Allah gebracht.

Ik draag mijn boek altijd met mij mee,
Zit ook in mijn hart, heel tevree,
Vele kamers zijn er mee gevuld,
En het leert mij, het hebben van geduld.

Het is geschreven om het dagelijks te lezen,
En het in mijn leven te gaan praktiseren,
Mijn boek leidt mij op de goede weg,
Die weg die Allah voor mij heeft bestemd.

Hij is ook gemaakt om voor te lezen,
In huis, maar ook in alle moskeen,
Het is het woord van Allah wat je hoort,
Vergeet daarom geen een enkel woord.

Breng het in je leven na het lezen,
En Allah zal je van al je zonden genezen,
Ja, mijn boek is heel speciaal,
Het is de Heilige Qoraan, door Allah beaamt.