zondag, november 15, 2009

Dankbaar

Hoe zou mijn leven eruit zien zonder geloof,
Geen regels die mij beschermen, ach dat nooit,
Het zou verschrikkelijk zijn met sjeitan,
Als ik daar ik geen weerstand aan bieden kan.

Daarom ben ik Allah dankbaar dat Hij er is,
Als ik hem nodig heb, als sjeitan mij prikt,
Met Allah, ben ik bestand tegen dat gevaar,
Dat mij elk moment kan pakken, om toe te slaan.

Als ik Allah volg, in mijn leven,
Zal Hij mij het beste geven,
Hij leidt mij op de goede weg,
Die mij beschermt, op mijn levensweg.

Dankbaar voor alles wat Hij mij geeft,
Ook aan mijn naasten, waar ik veel om geef,
Samen zijn wij, een in ons geloof,
Want wij weten wat Allah ons heeft beloofd.

Door Zijn leiding, in mijn leven,
Zal ik, kunnen leven, op Zijn wegen,
Die mij zal leiden, naar het Paradijs,
Dankbaar ben ik, als Allah zegt, kom bij mij.