maandag, november 02, 2009

Het zuivere geloof van Allah gekregen,

Moslim broeder/zuster zijn in hart en nieren,
Alleen om Allah te dienen en te plezieren,
Geen dag voorbij laten gaan met een goede daad,
Die Allah aangaat en zo beloningen vergaart.

Voor Allah leef ik mijn hele leven,
Voor hem wil ik alles in mijn leven geven,
Mijn vrije tijd is alleen aan Allah besteed,
Zo is het mijn hele leven al geweest.

Toch zou ik nog meer voor Allah willen betekenen,
En mij inzetten en het beste uit islam met anderen te delen,
Aan broeders en zusters of mensen uit een ander geloof,
Vertellen er is geen God dan Allah vertel het ook voort.

Wat is het heerlijk om de islaam zo te beleven,
Zoveel rust en vrede heerst er in je leven,
Allah bevredigen en je helemaal aan Hem over te geven,
Ja, dan kun je zeggen ik ben moslim,
Het zuivere geloof van Allah gekregen.